środa, 5 listopada 2014

jesienne inspiracje - dynia

Jesień w pełni. Pod koniec października na wielu targowiskach, w restauracjach i knajpkach nastrojowe dekoracje tworzą kompozycje w suszonych liści, traw i owoców jesieni. Jednym z nich jest dynia.

                  
 Na targu dynie są w całej krasie: dojrzałe, dorodne i tanie.Sprzedawcy oferują dynie na zupy, placki, przetwory, o różnym stopniu miąższości, ilości pestek. Niektórzy poszli nawet krok dalej i oferowali gotowe lampiony:-)

 Spacerując wieczorem po uliczkach,natknęłam się na kilka dekoracji, które chciałam Wam pokazać.Mają swój urok, nieistotne czy straszne, czy zabawne - tworzą przyjemny klimat i ocieplają ogródki i wnętrza.


  
U mnie w domu też zagościła jesień. W międzyczasie robię jednocześnie mały remont kuchni, ozdobne wianki z suszonych liści i traw, znalazł się też czas na małe dynie. A skoro dynie puste w środku, za chwilę pokażę Wam moje placki z dyni z żurawiną i zupę dyniową. Mmmmm..........

 

Na koniec nieco minimalistyczna dekoracja jesienna we fragmencie kuchni, gdzie remont już skończyłam. Wcześniej w ścianie był jeden wieszaczek, na którym wisiały fartuszki, a w rogu trzymałam różne przedmioty, które nie miały swojego miejsca. Postanowiłam miejsce uporządkować i nadać mu przytulny klimat kuchni jaką zawsze chciałam mieć. Ale o tym będzie oddzielny post. Na razie tylko mała zapowiedź...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz